Garantie & Reparatie

Krijg ik garantie op de bestelde producten?

Jazeker! Wij zorgen ervoor dat de aankopen bij plentythingz.nl in goede staat zijn en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken zoals u dat gewend bent, dit is de wettelijke garantie.

Minimaal 2 jaar garantie
Deze wettelijke garantie duurt minstens 2 jaar. Slijtage- en ouderdomsgebreken vallen niet binnen garantie en kunnen dus niet gratis worden gerepareerd.

Als het artikel niet naar behoren werkt, zullen we samen naar een gepaste oplossingen zoeken en afhankelijk van de situatie ze we deze omruilen, repareren of keren het aankoopbedrag terug.

Wat is het garantiebewijs?
Je factuur of aankoopbewijs is tevens je het garantiebewijs. Bewaar daarom altijd je factuur goed.

Hoe kan ik de reparatie aanbieden?
We begrijpen dat het heel vervelend kan zijn dat het artikel niet naar behoren werkt. Daarom willen we het je zo makkelijk mogelijk maken en zo snel mogelijk helpen zodat u snel ween een goed product hebt.

Stuur een mail naar ons op het onderstaande adres:

klantenservice@plentythingz.nl

En iemand van ons klantenservice zal snel bij terugkomen en de vervolgstappen met u doornemen.

Is het verzenden van reparatie en/of defecten binnen de garantie met kosten?

Verzenden

  • Altijd gratis binnen garantie
  • Tips voor veilig verzenden, laat het ons weten
  • Grote/zware artikelen halen we in overleg zelf op

Geen onverwachte kosten

  • Gratis reparatie of vervanging binnen fabrieksgarantie
  • Gratis retourneren binnen 30 dagen na aankoop
  • Geen garantie? Dan krijg je eerst inschatting van de kosten