Klantenservice

Onderwerpen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bij ieder product in de catalogus kun je het product middels door op een winkelmand te klikken, het product toevoegen aan de ”winkelwagen”en de aankoop afronden door het proces te voltooien. Het is mogelijk om met een account of zonder een account aan te maken een bestelling te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het streven is altijd dat we de door u bestelde artikelen zo snel mogelijk leveren. De bestellingen kunnen tot het moment dat deze nog niet verwerkt zijn voor verzending geannuleerd worden.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren.

Belangrijk aandachtspunt is dat we niet een deel van de bestelling kunnen annuleren.

 

Is online winkelen veilig?

Wij maken gebruik van de laatste beveiligingstechnieken en updates om het winkelen zo veilig mogelijk te maken. Alle gegevens worden veilig verwerkt.

Daarnaast werken wij samen gerenommeerde betalingsverwerkingsbedrijven om het betalingsproces zo veilig mogelijk te maken frauduleuze gegevens te voorkomen. Tijdens het betalingsproces worden uw gegevens versleuteld en bevindt u zich in een beveiligde omgeving

Ook herkent u dat u op een veilige site bent als u een slotje of http(s) met de nadruk op de laatste letter S ziet voor het webadres.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk.

Tijdens het aankoopprijs onder het tabblad ‘Gegevens” onderaan het scherm kan je een vink zetten bij ‘Verzenden naar een ander adres?’ Wij zorgen ervoor dat het product aan het juiste adres wordt geleverd.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De bestellingen worden dezelfde dag na het plaatsen van de bestelling verzonden. Doorgaans streven wij ernaar op alle bestellingen binnen 1-3 dagen te bezorgen.

Is mijn bestelling verzonden?

Zodra wij het product hebben verwerkt en verzenden, ontvangt u een e-mail met daarin de Track & Trace. Middels de Track & Trace wordt je geleidt naar de status van de bestelling.

 

Is de bezorging gratis?

Alles wat u bij Plenty Thingz webshop bestelt, wordt gratis verzonden.

Wat is de bedenktermijn voor mijn aankoop?

Voor jouw Plenty Thingz bestellingen geldt een bedenktermijn van 30 dagen vanaf de eerstvolgende dag dat de bestelling is afgeleverd. Binnen deze 30 dagen mag je het artikel bekijken, beoordelen en uitproberen zoals je dat in een winkel zou doen, tenzij anders vermeld.

Mag ik een zending terugsturen in een andere verpakking?

Ja, dat is geen enkel probleem. Indien mogelijk, zouden we je willen vragen in de originele verpakking het product terug te sturen.

Zijn er kosten voor het retour sturen?

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten kosteloos.

Hoe snel wordt mijn aankoopbedrag terugbetaald?

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren op de rekening waarmee deze is betaald.

Hoe meld ik een retourzending aan?

Voordat je een product retourneert, is het belangrijk om de retour zending eerst aan te melden bij de Klantenservice, zodat we je kunnen voorzien van een retourlabel en instructies voor het retourneren van het product.

Je kunt voor de aanmelding ook kiezen om gebruik te maken van het Modelformulier of Herroepingsformulier.

Deze kunt u mailen naar:

klantenservice@plentythingz.nl

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

De bedenktijd voor Plenty Thingz producten is 30 dagen. Deze periode begint op de dag dat je het artikel ontvangt. Meerdere producten in één bestelling? Dan heb je geluk. De bedenktijd begint nadat je al je producten hebt ontvangen.

  • Neem contact op met de Plenty Thingz klantenservice als het product beschadigd of incompleet is.
  • Als je niet tevreden bent met je aankoop (inclusief opruiming- en aanbieding producten) dan kan je de producten retourneren als ze compleet en, indien mogelijk, in originele verpakking en staat zijn.

Kijk ook naar de retourprocedure.

Welke betaalopties heb ik bij mijn aankoop?

Plenty Thingz biedt de mogelijkheid om met verschillende betaalmethoden te betalen. Hieronder vindt u enkele van de meest populaire opties.

  • Ideal
  • Creditcard
  • Klarna (Achteraf betalen)
  • After Pay (Achteraf betalen)
  • PayPal
  • Cadeaukaart: VVV Cadeaukaart

Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig.

Kan ik met Ideal betalen?

Ideal is de meest voorkomende betaaloplossing voor veilig online betalingen en ook bij Plenty Thingz kun je gemakkelijk en veilig met Ideal betalen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

We bieden verschillende betalingsopties om uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Je kunt je bestelling ook betalen met Klarna of Afterpay in onze online winkel. Bij beide opties heb je de mogelijkheid om een ​​bestelling te plaatsen en vervolgens te betalen wanneer het jou uitkomt.

Ik wil graag met PayPal betalen, is dat mogelijk?

Ja, PayPal is een van de betalingsopties die u kunt gebruiken om betalingen voor uw aankopen gemakkelijker te maken.

Kan ik met mijn creditcard online aankopen doen?

Bij ons kun je ook met je creditcard je aankopen doen.  Je betaalt altijd veilig en je kunt met een gerust hart je aankoop voltooien.

Is de betaling van mijn bestelling ontvangen?

Wij sturen na het ontvangen van uw bestelling en betaling een bevestigingsmail en kort daarna ontvangt u een factuur van uw aankoop. In het geval u deze niet heeft ontvangen, willen we u vragen te kijken in de ”SPAM’ of ”Ongewenste Mail” map. Veelal zien we dat bij nieuwe klanten de e-mails niet altijd in de inbox terecht komen.

Ik heb een kortingscode. Kan ik die op alle producten toepassen?

Dit is afhankelijk van het type actiecode of kortingscode dat wordt uitgegeven. Veel Plenty Thingz kortingscodes zijn over het algemeen beschikbaar en toe te passen in alle categorieën en hebben een beperkte effectiviteit.

 

Kan ik controleren of mijn kortingscode nog geldig is?

Ja, dit kan op verschillende manieren. De makkelijkste en snelste manier is om een kortingscode toe te voegen tijdens het afrekenen. Als je de code  toegepast, ontvang je binnen enkele seconden of deze is verwerkt of dat deze reeds is verlopen.

U kunt ook een e-mail sturen naar de klantenservice: klantenservice@plentythingz.nl

Kan ik verschillende kortingscodes combineren?

U kunt niet meer dan één kortingscode per bestelling gebruiken.

Kan ik een VVV Cadeaukaart gebruiken bij een aankoop bij Plenty Thingz?

Ja dat is mogelijk. Wij zijn aangesloten bij VVV en op alle aankopen kun je de VVV cadeaubon gebruiken.

Zit er een limiet op aankopen met mijn VVV cadeaukaart?

Je kunt met de cadeaubonnen aankopen doen tot maximaal €50,-. Bestel je een product wat meer dan €50,- kost, dan betaal je het restant bij. Heb je meer dan €50 tegoed, dan kan je het restant uiteraard voor je eerstvolgende aankoop besteden.

 

Kan ik mijn aankopen terugzien?

Onder mijn account kun je inloggen en al je historische gegevens terugzien.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Op ieder gewenst moment kan je onder mijn account al je gegevens aanpassen en wijzigen